Obsługa klienta
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami
Znajdź odpowiedź tutaj
Często zadawane pytania
Witryna Mojpluszak.pl jest w 100% zaszyfrowana, aby nikt inny nie mógł uzyskać dostępu do Twoich danych. Płatności są obsługiwane przez Stripe i Paypal, które są zaufanymi graczami w obszarze transakcji.
Nasze serwery są hostowane w Paryżu we Francji, korzystamy z ekologicznej energii elektrycznej i płacimy podatki we Francji.
Przetwarzamy zamówienie w ciągu 24 godzin roboczych, a następnie, w zależności od dostępności, zamówienie zostanie wysłane w ciągu 72 godzin. Nasze paczki zazwyczaj docierają w ciągu 8 dni roboczych, ale maksymalny czas to 15 dni roboczych, ponieważ dostarczamy z Chin.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do śledzenia, dzięki czemu będziesz mógł śledzić swoje pluszaki.
Tak, zamówienie można anulować w ciągu godziny od zakupu.
Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@mojpluszak.pl, a my wyjaśnimy Ci procedurę zwrotu. Użytkownik jest jednak odpowiedzialny za pokrycie kosztów wysyłki.
Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia z zakupionego produktu.
Osoby, które złożyły zamówienie na terenie UE, mogą zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania i otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu miesiąca od jego otrzymania.